Promovišemo programe odgovornog vlasništva nad kućnim ljubimcima.
Verujemo u neprocenjivu edukaciju o odgovornom vlasništvu nad kućnim ljubimcima kako bismo pomogli kućnim ljubimcima i ljudima da žive srećno zajedno.
Do 2030. godine, 3.000.000 ljudi će učestvovati u našim programima.
Zašto je to važno
Kada postanete vlasnik kućnog ljubimca, doživećete korisno iskustvo koje vam može doneti veliku radost, kao i zdravlje i dobrobit. Takođe razumemo da vlasništvo nad kućnim ljubimcima može biti ogromna odgovornost i da uočavanje šta je najbolje za njih nije uvek lako. Želimo da osnažimo vlasnike kućnih ljubimaca pružanjem tačnih, stručnih informacija i saveta. Pošto su deca sledeća generacija vlasnika kućnih ljubimaca, verujemo da je važno da i oni nauče kako da komuniciraju sa kućnim ljubimcima i cene njihove posebne potrebe.
Zbog toga ćemo obezbediti digitalne alate i finansirati inicijative kao što je aplikacija Zigzag Puppy Coach koja omogućava novim vlasnicima štenaca da nauče svoju štenad ključnim životnim veštinama pružanjem personalizovanog plana obuke zasnovanog na rasi i uzrastu. Takođe nastavljamo da sarađujemo sa svojim stručnim partnerima u obrazovanju dece na pružanju programa koji pomažu deci da bolje razumeju ponašanje kućnih ljubimaca, kao i kako da se brinu o kućnom ljubimcu.
Naše stanovište
U Purini verujemo da kada se ljudi i kućni ljubimci povežu, život postaje bogatiji.
Takođe znamo da odgovorno vlasništvo nad kućnim ljubimcima donosi koristi ne samo za kućne ljubimce i njihove vlasnike, već i za naše društvo u celini. Zato želimo da podržimo što više ljudi kako bismo im pomogli da nauče i saznaju više o kućnim ljubimcima.
Širom Evrope već dugi niz godina vodimo uspešne programe odgovornog vlasništva nad kućnim ljubimcima. U Portugaliji smo, na primer, uspostavili partnerstvo sa kompanijom KidZania, gradom u zatvorenom prostoru sa sertifikatom Ministarstva prosvete, gde deca mogu da se igraju kao odrasli. Napravili smo i otvorili vrata prve veterinarske klinike u okviru programa Purina Pet School, koja simulira posetu veterinaru i pomaže deci da nauče kako da se brinu o mačkama i psima i kako da se ponašaju sa njima i da shvate važnost poseta veterinaru. Takođe smo podelili naš školski materijal za kućne ljubimce svim školama koje su organizovale posete kompaniji KidZania. Klinika je u prva 3 meseca otvaranja ugostila više od 8500 dece.
Iskustvo sa kućnim ljubimcima može nam doneti radost i ljubav. Važno je da zadovoljimo potrebe kućnih ljubimaca kako bismo osigurali da se osećaju srećno, bezbedno i voljeno.